Pages

Thursday, June 19, 2014

お客様に

昨日は午後に来客の予定があったので、午前中に4種類のお寿司を巻きました。
日本人であってもまだこういうお寿司を目にするのは珍しいからでしょうか、私の予想以上に喜んでいただいて、うれしい~☆
これから戻る会社の方達へと、少しお持ち帰りいただいたら、
「社内でも皆が大盛り上がりでした!」と嬉しいメールをいただきました。
こういう言葉が私の原動力になっているんですよね~
感謝!

Yesterday, someone visited and I served her my designer sushi. She had never seen designer sushi before so she was very impressed.
I gave her some to bring back to her office. Later, she emailed me to say that her co-workers really enjoyed my sushi.
These words made me so happy and inspired.





0 comments:

Post a Comment